lørdag 11. august 2012

Velkommen til min nye bok- og reiseblogg

Hei!
Jeg har blogget i flere år på forskjellige portaler. Det startet på vgb.no, men den er nå nedlagt. Jeg fortsatte med Artemisias Verden på Bloghog.no, og jeg har også lagt inn innlegg på blogkollektivet Kontrovers, samt at jeg har en konto på iPublish.no.

Jeg ønsker å ha en helt uavhengig blogg for bøker og reiser, så derfor starter jeg en blogger-blog. Mange av mine bloggvenner har også konto her, og det gjør det lettere å følge dem. Jeg synes også løsningene i blogger passer fint til å administrere en bok- og reiseblogg.

Mine andre blogger:
www.artemisia.vgb.no
http://.artemisia.bloghog.no
http://artemisia.ipublish.no/

Jeg ønsker dere velkommen til å følge min nye blogg.

7 kommentarer:

  1. Gratulerer med ny blogg! Jeg skal få lagt den inn på listen min :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Nadiyya! Hyggelig at du vil legge meg til. Gjør det samme, hvis jeg får det til.:)

      Slett
  2. Gratulerer med ny blogg! Har lagt meg til som følger. Ha en fin kveld!

    SvarSlett
    Svar
    1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

      Slett
  3. Takk Beathe! Det var hyggelig. Skal gjøre det samme..:)

    SvarSlett
  4. Gratulerer med ny blogg! Skulle gjerne hatt litt av energien din ;-)
    Har lagt til denne også. Klart jeg må følge deg. Ønsker deg en fin uke.

    SvarSlett
  5. Hei Randi! Takk skal du ha.:) Fin uke ønskes deg også.:)

    SvarSlett