Har du lest Den stille leieboeren? Nå er forfatter Clemence Michallon ute med sin andre spenningsroman på norsk. Jeg har enda ikke lest den første, så jeg kan ikke vurdere om de er veldig forskjellige, like bra eller ikke. Men jag har hørt veldig mange skryte av Den stille leieboeren, som også fikk en sekser i VG. Om Siste utvei vil få det, er jeg usikker på. Men smaken er forskjellig, og man vurderer ulikt. Uansett, så synes jeg Siste Utvei er en sterk historie om to "søsken" som vokser opp i en lukket sekt, som forlot sekten etter de fylte 18 og nå lever et relativt
etablert liv på hver sin kant. De møtes igjen på et luksushotell i ørkenen, hvor det skjer et drap. Det er flere enn dem som har noe å skjule, kan det se ut som. Les mer under bildet.
etablert liv på hver sin kant. De møtes igjen på et luksushotell i ørkenen, hvor det skjer et drap. Det er flere enn dem som har noe å skjule, kan det se ut som. Les mer under bildet.


