mandag 11. februar 2013

Mammutmania- katalogene er her!


Jeg ble helt vill da jeg åpnet epostkassen og så alle nyhetsbrevene med Mammutkatalog. Nå har jeg lest noen blogger og flere kataloger fra adlibris.com, ark.no, norli.no, haugenbok.no . Nå er jeg mett. Man har jo lest disse katalogene i mange år, så det går jo rimelig fort å se hva som er aktuelt for en selv. Jeg sier som Ellikken, at man blir litt skuffet, forventingene daler fort. Mye har gått på salg før, og mye er lest.
Men noen godbiter er der dog. Jeg oppdaget gjennom å surfe flere nettbutikker at det er variasjoner i utvalget. Blant annet fant jeg Are Kalvøs Greatest hits, volum 1,2 og 3 på adlibris.com, men ikke hos de andre. Jeg leste Are Kalvøs Syden før et par år siden, og holdt på å le meg ihjel. Bare å lese omtalen av disse tre bøkene nå gjorde at jeg lo og storkoste meg. Disse blir årets mammuthøydare for meg. Så jeg bestillte de sporenstreks siden ingen andre hadde dem i utvalget sitt. Så da er det fra adlibris`eget lager da. Forhandlerne bruker jo også å ha med slike.
Greatest hits vol. 3; the travelling years
 Jeg kommer tilbake til mine anbefalinger fra Mammut 2013, men nå må jeg drar avgårde å handle litt på min fridag. Hønefoss en tur tenker jeg. Ha en fin dag.:)
Bokelskerinnen har forøvrig en fin guide for den som trenger litt hjelp til å ikke bli aldeles overveldet av den innholdsrike Mammutkatalogen.





4 kommentarer:

  1. Høhø, se der ja :D Are Kalvø-bøkene hadde gjort seg i det ellieske hjem også, når jeg tenker meg riktig godt om. *gulp*

    Stop the maaaaaaaaaaaaadness!!

    SvarSlett
  2. Ble sittende å kose meg med katalogen på jobb, fant noen bøker jeg har lyst på:) Kommer ett innlegg senere hvilken bøker jeg sikler på:) Blir ihvertfall koselig å trave i butikkene å titte, noen gode kupp blir det nok:) Ha en fin kveld!:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Blir trivelig å lese ditt innlegg også..:) Jeg kommer til å savne å snoke rundt i Trondheimsbutikkene under salget...men men sånn er det. Fin kveld til deg også.:)

      Slett