fredag 21. desember 2012

Kjempestor bokpakke fra Solgunn i posten i dag

For litt over en uke siden var jeg den heldige vinner av en av bokpakkene til Solgunn. Siden jeg har vært på ferie, fikk jeg ikke hentet den før i dag, og det gjorde jeg når posthuset åpnet. Bokpakker kan da ikke vente, kan du skjønne. Og så den digre pakken, da...i tillegg til en fikk fra Gyldendal.

Her er bøkene:




Jeg har ikke hørt om de fleste av disse før, og flere virket veldig spennende, spesielt Våk over meg og Etter den søte kløe.  Alltid Amber har jeg hørt skal være veldig bra. Song for Eirabu har jeg selv, så den skal min nevø få. Jeg fikk også Chris Tvedts Dødens Sirkel, som jeg ga til en god kollega som liker krim, da jeg også har lest den og har den selv.

Så nå har jeg enda flere bøker på leselista mi i 2013. :)

Tusen takk til Solgunn i Alta for en flott bokpakke.:)

1 kommentar: