mandag 31. desember 2012

Oppsummering desember + leseplaner januar 2013

Året 2012 er på hell, desember også. Hva fikk jeg lest som jeg hadde tenkt? Ganske mye, men selvsagt ikke alt, det hadde jeg ikke ventet. Januar byr på noe nytt, ny jobb, flytting, så da skal jeg ikke ha så høye ambisjoner om å få lest mye, men ta med meg noen av godbitene fra 2012.








11 bøker lest i desember:

* Himmelens fange av Carlos Ruin Zafon *lest 2.12

* Stryk meg over håret av Agnes Matre   *lest 4.12

* Det fine som flyter forbi av Ida Løkås  *lest 6.12

*Mamma er en countrysang av Cathrine Evelid * lest 7.12

* En god sak av Jan Mehlum *lest 14.12

* Mørke rom   av Gillan Flynn *lest 17.12 

* Harold Frys utrolige pilgrimsferd  av Rachel Joyce (pocket)  *lest 19.12


* Hjem til meg av Trude Marstein * lest 25.12


* Sjelevandreren av Ann Brashares * lest 26.12

* Stormen av Frode Granhus *lest 27.12

* Åpne sår  av Gillian Flynn *lest 31.12  


2 Avbrutt:

* Sirkelen (påbegynt og *avbrutt 29.12- denne slet jeg med, orker ikke mer)  av Mats Strandberg og Sara B. Elfgren (lydbok )

* Emmas Avec


Ikke lest, så de overføres til januar:

* Det grønne huset av Mario Vargas Llosa

* Frostrøyk av Frode Eie Larsen

* Kråkejenta og Hungerilden av Eriksson og Sundquist

* Ild av Mats Strandberg og Sara B. Elfgren

* En norsk spion av Aslak Nore

* For et liv av Toralv Maurstad

* Bundet av E L James *påbegynt

* Bare for deg av Sylvia Day

* Forelskelsene av Javier Marias

* Sensommerdager av Joyce Maynard

* Nattens skygge av Deborah Harkness



Dette er i alt 12 bøker, og ambisiøst nok, så vi får se.. En del av disse ser jeg hvertfall frem til å lese, og de skal prioriteres.  De er uthevet i tykk skrift. (9) Og så har vi alltid overaskelsene og øyeblikkets lyster som påvirker, og slik må det være for å bevare leselysten.:)

Et riktig godt nytt år til dere alle.:)

6 kommentarer:

  1. Elleve bøker i desember er bra! Det er jo ikke alltid det går etter planen, så det blir spennende å se hvilke du får lest i årets første måned :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, jeg synes det jeg også. Men det har nok gått ut ove andre ting jeg burde ha gjort..så nå får jeg få opp farten denne uka, og legge lesingen til absolutt ledige stunder..hehe. Neste uke får jeg kanskje lest mer igjen, selv om jeg hr flyttet, skiftet jobb og får nok å henge fingrene i, men jeg har jo fritid også da.:)

      Slett
  2. Lykke til med flytting og ny jobb! Det hørtes spennende ut!
    Godt nytt år!

    SvarSlett
  3. Godt nytt år!

    Vi kommer til å savne deg her oppe :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Ragnhild! Jeg kommer tilbake igjen, både på besøk og sikkert ordentlig også etterhvert. Vi får holde kontakten.:)

      Slett